Szállítási feltételek

(1. sz. melléklet az ÁSZF-hez.)

Szervezet neve: DigitmasterKft. (továbbiakban: Vállalkozás) Székhelye: 2310 Szigetszentmiklós, Csepeli út 44; Központi ügyintézési hely: 2310 Szigetszentmiklós, Csepeli út 44 adószáma: 14885192-2-13, cg.:13 09 131094, Képviseletre jogosult személy neve: Királyné Kádár Erzsébet ügyvezető Jelen szabályzat felülvizsgálata és karbantartása a jogszabályi változások függvényében évente történik. Hatályba lépett: 2018. május 25

 Alkalmazandó: 2018. május 25-től Digitmaster Kft.  Adatvédelmi szabályzat 2018.


A DIGITMASTER Kft. szállítási feltételei

Az új weboldalra történő átállás ideje alatt a szállítási költségek tájékoztató jellegűek és kollégánk minden esetben visszaigazolja a pontos szállítási díjat. Köszönjük türelmüket!

A csomagokat az Express One, a GLS és a CSOMAGPIAC futárszolgálatokkal kézbesítjük, ezen felül lehetőség van csomagpontokra, csomagautomatákba kérni a csomagokat.

Csomagkövetés:  

https://tracking.expressone.hu/

https://bestr.csomagpiac.hu/kuldemenykovetes

https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes

A kézbesítés általános szabályai

A szolgáltató a küldeményeket a feladó által megjelölt, a küldeményen, vagy annak kísérő okiratán feltüntetett címhelyen kézbesíti, kivéve, ha a felek megállapodása, illetve a küldemény címzettje ettől eltérően rendelkezik. Amennyiben a küldemény kézbesítése akadályba ütközik,  futárok az ügyfelet a címhelyen hagyott értesítő nyomtatványon (vagy emai, sms) tájékoztatja az első kézbesítési kísérletről. Az első kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén egy alkalommal azt ingyenesen megismétli.

A második sikertelen kézbesítést követően, ha a feladó másként nem rendelkezik, a küldeményt a fuvardíj kiegyenlítése mellett visszakézbesíti. Amennyiben a küldemény átadása – a címzett hibájából, illetve áruátvételi rendjéből adódóan – 15 percnél hosszabb várakozási idő elteltével sem valósul meg, úgy a szolgáltató mentesül a vállalt kézbesítési határidő alól. Raklapos küldemények esetén ahol nem megoldható a kézi, emberi erővel történő küldeménykézbesítés, ott a Címzett feladata a gépesített eszköz biztosításáról gondoskodni. A nem megfelelő címzés a szolgáltatót nem mentesíti a szolgáltatási szerződésben vállalt kötelezettségei teljesítésének megkísérlése alól, azonban a nem megfelelő cím miatti kézbesíthetetlenség esetén a szolgáltató mentesül a kártérítési kötelezettség alól. A kézbesítés csak az utánvét kifizetése (ha van vagy kártyás fizetés), és az átvételi igazolás aláírása után történik meg, a címzett azt megelőzően nem ellenőrizheti a csomag tartalmát.

Az átvétel elismerése

A küldemény átvételét az átvevő a kézbesítő okiraton vagy elektronikai eszközön (delivery) a kézbesítés időpontjának feljegyzése után: – szervezet esetében az átvevő teljes nevének olvasható feltüntetésével, aláírásával, valamint a szervezet hivatalos pecsétjével; – magánszemély esetében az átvevő teljes nevének olvasható feltüntetésével, aláírásával, valamint személyi azonosítására alkalmas okmány számának feltüntetésével köteles elismerni. Ha magánszemélynek címzett küldemény átvételét nem a címzett ismeri el, az átvevő köteles a címzett és a közötte lévő kapcsolatot is jelezni. Az aláírás megtagadása esetén a szolgáltató a küldeményt – az ok feltüntetésével – visszaküldi a feladónak. Az írni nem tudó, a latin betűket nem ismerő, a vak, vagy egyéb, a fizikai állapotában beállott változás következtében írásában gátolt címzettnek szóló könyvelt küldeményt írni tudó nagykorú tanú jelenlétében kell kézbesíteni. A tanú – e minőségének feltüntetésével – a küldemény átadásakor a kézbesítő okiraton saját nevét írja alá. A tanú és a címzett személyazonosságát a kézbesítő előtt igazolni köteles. A kiskorú vagy cselekvőképességet kizáró gondnokság alatt álló személy részére érkezett küldeményt a címzett helyett a törvényes képviselőnek vagy a gondnoknak kézbesíti a szolgáltató. A törvényes képviselő vagy a gondnok e minőségét személyi igazolvánnyal, illetve jogerős hatósági határozattal, hatósági igazolvánnyal vagy hatósági bizonyítvánnyal igazolhatja. A címzett természetes személy elhalálozása, jogi személy, illetve jogi személyiség nélküli gazdasági társaság vagy egyéb szervezet megszűnése esetén a részére érkezett küldeményt a szolgáltató – az e tényekről történő tudomásszerzést követően – haladéktalanul visszaküldi a feladónak. 


Jelenleg a Szállítási költség ára: 1990 Ft + Áfa-tól / csomag, utánvét díj: 300 Ft + Áfa-tól /rendelés

Ezúton szeretnénk tájékoztatni Önöket egy fontos változásokról, amelyeket 2025.11.03-tól vezetünk be. A szállítási költség súlyalapúra változik, az utánvét költség értékalapúra.

  Express One GLS Csomagpiac – MPL
Súlytartomány (kg) Eladási ár Eladási ár Eladási ár
0-4,999 2190 Ft 2150 Ft 1990 Ft
5-9,999 2490 Ft 2150 Ft 1990 Ft
10-14,999 2890 Ft 2390 Ft 2190 Ft
15-19,999 3290 Ft 2990 Ft 2490 Ft
20-24,999 3790 Ft 3590 Ft 2990 Ft
25-29,999 4090 Ft 4300 Ft 4250 Ft
30-39,999 4790 Ft 5100 Ft 5100 Ft

 

                                          UTÁNVÉT: 

Express One
utánvét
GLS
utánvét
Csomagpiac – MPL
utánvét
0-49999 Ft
300 Ft
0-49999 Ft
300 Ft
0-49999 Ft
300 Ft
50000-96000 Ft
500 Ft
50000-96000 Ft
500 Ft
50000-99999 Ft
1050 Ft
96001-199999 Ft
1000 Ft
96001-149999 Ft
600 Ft
100000-299999 Ft
2000 Ft
200 000 – 499999 Ft
2500 Ft
150000-299999 Ft
800 Ft
300000-500000 Ft
7400 Ft
500 000 – 1 000 000 Ft
5000 Ft
300000-499999 Ft
5500 Ft    

Súly alapú szállítás:

  • Csomagpontra, csomagautómatába történő szállítás 15 kg-ig engedélyezett.
  • Törékeny árú kosárba rakásakor a csomagpontos szállítás nem lehetséges.
  • 40 kg felett csak a személyes átvétel és az Express One házhozszállítás elérhető.
  • 100 kg-ot meghaladó szállítás esetén a visszaigazoláson feltüntetett ár nem mérvadó, ezekben az esetekben egyedi árat adunk. Érdeklődjön munkatársainknál.       

                                  UTÁNVÉT: 

A július elsejétől életbe lépő változtatás értelmében minden utánvét esetén, amelynek összege meghaladja a 300.000 Ft-ot, kizárólag bankkártyás fizetési mód lesz elérhető a címzettek számára. Ez azt jelenti,  hogy ezen nagyobb összegű utánvétek kifizetéséhez a címzetteknek rendelkezniük kell érvényes bankkártyával.

Ugyanakkor szeretnénk hangsúlyozni, hogy a bankkártyával történő fizetési határ továbbra is 1 millió Ft marad.

Visszaigazolás: a beérkezett rendelések feldolgozása után visszaigazoló emailben tájékoztatjuk Önöket:

-utánvétes fizetés esetén, az utánvét összegéről

-a csomag mennyiségről

-esetlegesen felmerülő termékinformációról

-a feladás idejéről

A termékek átvételére az alábbi lehetőségek vannak:
– Személyes áruátvétel telephelyünkön: 2310 Szigetszentmiklós, Csepeli út. 44. (GPS Digitmaster kft.)
– Házhoz szállítás  (A szállítási költséget a weboldal és kollégánk a vásárlás után igazolja vissza)

– Lehetőség van, hogy az Ön által küldött futárcég nálunk átvegye termékeit (a számla kiegyenlítése után)
– Raklapos szállításra  ExpressOne futárszolgálattal van lehetőség . Kérjük ebben az esetben vegye fel velünk a kapcsolatot: info@digitmaster.hu .


Szállítási határidők:
– Mind három szállító szállítási időtartama maximum 2 munkanap. 1 munkanap a jellemző és ünnepek alatt, a megnövekedett forgalomnak köszönhetően, előfordulhat akár 3-4 munkanap is.
– Személyes átvétel és szállítás esetében is az ügyintéző kollégánk igazolja vissza az átvételi időt.

Szállítással kapcsolatos káresemények és kártérítés:
Ha a csomag láthatóan sérült (benyomódott vagy kiszakadt karton) a hibát mielőbb jelenteni kell a következő két lehetőség alapján:
1. A futártól kérni kell kárjegyzőkönyv felvételét, majd fotót kell készíteni a sérült dobozról. 
2. Ha a sérülést később vették észre (és a csomag tartalma károsodott) akkor az átvétel időpontjától számított 3 nap áll rendelkezésre, hogy jelentsék a problémát az  illetékes szállító ügyfélszolgálatának. A megoldásban a Digitmaster Kft. kollégái szívesen segítenek, de a bejelentésnek 3 napon belül meg kell történnie, ellenkező esetben a szállítók semmilyen felelősséget nem vállalnak az esetleges károkért.


Fizetés az Ön által meghatározottak alapján:
Utánvéttel – fizetés a futártól való átvételkor

Előre utalás – banki előre utalás

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és a termékeken észlelt esetleges sérülés esetén, kérje jegyzőkönyv felvételét. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Amennyiben nem élnek a kiszállítás lehetőségével, cégünknél személyes átvétel is lehetséges vagy küldhetnek saját futárt is! A személyes átvételkor lehetőség van készpénzes vagy Bankkártyás fizetésre.

Személyes átvétel nyitvatartási időben lehetséges:

Hétfő-Csütörtök: 8:00-16:30-ig

Péntek: 8:00-15:00-ig

 Budapesten és az agglomerációban december hónapban, a megnövekedett rendelések miatt a futárok valamikor több napos csúszással vállalják a szállítást. Akár 3-4 munkanapra is megnövekedhet a csomagok kézbesítésének ideje. Törekvéseink ellenére azonban előfordulhat, hogy a december 17.-e után feladott küldemények kiszállítása csak a két ünnep között valósul meg.

 Kérjük tervezzenek több napos kiszállítással és ennek tudatában adják le rendeléseiket!