Share

A Digitmaster Kft. szállítási feltételei

 

A csomagokat a futárszolgálat kézbesíti.

 

A kézbesítés általános szabályai

A szolgáltató a küldeményeket a feladó által megjelölt, a küldeményen, vagy annak kísérő okiratán feltüntetett címhelyen kézbesíti, kivéve, ha a felek megállapodása, illetve a küldemény címzettje ettől eltérően rendelkezik. Amennyiben a küldemény kézbesítése akadályba ütközik, a trans-o-flex futára az ügyfelet a címhelyen hagyott értesítő nyomtatványon (matrica) tájékoztatja az első kézbesítési kísérletről. A trans-o-flex az első kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén egy alkalommal azt ingyenesen megismétli.

A második sikertelen kézbesítést követően, ha a feladó másként nem rendelkezik, a küldeményt a fuvardíj kiegyenlítése mellett visszakézbesíti. Amennyiben a küldemény átadása - a címzett hibájából, illetve áruátvételi rendjéből adódóan - 15 percnél hosszabb várakozási idő elteltével sem valósul meg, úgy trans-o-flex mentesül a vállalt kézbesítési határidő alól. Raklapos küldemények esetén ahol nem megoldható a kézi, emberi erővel történő küldeménykézbesítés, ott a Címzett feladata a gépesített eszköz biztosításáról gondoskodni. A nem megfelelő címzés a szolgáltatót nem mentesíti a szolgáltatási szerződésben vállalt kötelezettségei teljesítésének megkísérlése alól, azonban a nem megfelelő cím miatti kézbesíthetetlenség esetén a szolgáltató mentesül a kártérítési kötelezettség alól. A kézbesítés csak az utánvét kifizetése (ha van), és az átvételi igazolás aláírása után történik meg, a címzett azt megelőzően nem ellenőrizheti a csomag tartalmát.

 

Az átvétel elismerése

A küldemény átvételét az átvevő a kézbesítő okiraton (delivery) a kézbesítés időpontjának feljegyzése után: – szervezet esetében az átvevő teljes nevének olvasható feltüntetésével, aláírásával, valamint a szervezet hivatalos pecsétjével; – magánszemély esetében az átvevő teljes nevének olvasható feltüntetésével, aláírásával, valamint személyi azonosítására alkalmas okmány számának feltüntetésével köteles elismerni. Ha magánszemélynek címzett küldemény átvételét nem a címzett ismeri el, az átvevő köteles a címzett és a közötte lévő kapcsolatot is jelezni. Az aláírás megtagadása esetén a szolgáltató a küldeményt – az ok feltüntetésével – visszaküldi a feladónak. Az írni nem tudó, a latin betűket nem ismerő, a vak, vagy egyéb, a fizikai állapotában beállott változás következtében írásában gátolt címzettnek szóló könyvelt küldeményt írni tudó nagykorú tanú jelenlétében kell kézbesíteni. A tanú – e minőségének feltüntetésével – a küldemény átadásakor a kézbesítő okiraton saját nevét írja alá. A tanú és a címzett személyazonosságát a kézbesítő előtt igazolni köteles. A kiskorú vagy cselekvőképességet kizáró gondnokság alatt álló személy részére érkezett küldeményt a címzett helyett a törvényes képviselőnek vagy a gondnoknak kézbesíti a szolgáltató. A törvényes képviselő vagy a gondnok e minőségét személyi igazolvánnyal, illetve jogerős hatósági határozattal, hatósági igazolvánnyal vagy hatósági bizonyítvánnyal igazolhatja. A címzett természetes személy elhalálozása, jogi személy, illetve jogi személyiség nélküli gazdasági társaság vagy egyéb szervezet megszűnése esetén a részére érkezett küldeményt a szolgáltató – az e tényekről történő tudomásszerzést követően – haladéktalanul visszaküldi a feladónak. 

 

A házhoz-szállítást 40kg alatti megrendeléseknél a  futárszolgálat végzi a következő díjakon:

50.000 Ft + Áfa érték felett: átvállaljuk* azonban az utánvét díját az Ügyfélnek kell fizetni. 
50.000 Ft + Áfa érték alatt:
0 - 10kg-os megrendelések: 1200 Ft + Áfa
10 - 20kg-os megrendelések: 1500 Ft + Áfa
 

/a fenti díjak csomagonként értendőek/

 

*Ez alól kivételt képeznek a korsók, üvegpoharak, kerámia bögrék és hasonló csomagolási egységben történő termékeink szállítása. (pl.: 1 karton (36db ,3dl) bögre szállítási díja: 1500Ft+ Áfa)

 

40kg felett a következő két szállítási lehetőséget tudjuk felkínálni:
- Személyes áruátvétel
- Házhoz-szállítás 40kg felett (A költséget a kollégánk a vásárlás után igazolja vissza)
40kg felett lehetőség van  szállításra kedvező költséggel amennyiben a rendelés kevesebb mint 40kg-os csomagokra bontható.

Szállítási határidők:
szállítás esetén maximum 2 munkanap. 1 munkanap jellemző és ünnepek alatt előfordulhat 2 munkanap.
- Személyes átvétel és 40kg feletti rendelés esetén a kollégánk igazolja vissza a pontos határidőt.

Szállítással kapcsolatos káresemények és kártérítés:
Ha a  futár láthatóan sérült (benyomódott vagy kiszakadt karton) csomagot szállított le akkor a hibát mielőbb jelenteni kell a következő két lehetőség alapján:
1. A futártól kérni kell jegyzőkönyv felvételét, majd fotót kell készíteni a sérült dobozról. 
2. Ha a sérülést később vették észre (és a csomag tartalma károsodott) akkor az átvétel időpontjától számított 3 nap áll rendelkezésre, hogy jelentsék a problémát a ügyfélszolgálatának. A megoldásban a Digitmaster Kft. kollégái szívesen segítenek de a bejelentésnek 3 napon belül meg kell történnie, ellenkező esetben a  semmilyen felelősséget nem vállal az esetleges károkért.


Fizetés az Ön által meghatározottak alapján:
Utánvéttel - fizetés a futártól való átvételkor

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és a termékeken észlelt esetleges sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Trans-o-flex csomagok utánvét költsége: (szállítási költség feletti díj)

1.000.000 Ft -ig az utánvét költsége 500 Ft + Áfa

 

Amennyibe nem élnek a kiszállítás lehetőségével, cégünknél (térkép) személyes átvétel is lehetséges!

Személyes áruátvétel ideje: munkanapokon 8:00-tól 16:30-ig